ملی‌گرایی ایرانیان آگاهانه است
۹ فروردین ۱۴۰۳

 پاینده ایران

ملی‌گرایی ایرانیان آگاهانه است

افزایش تعرفه های گمرکی برای واردات ممکن است در کوتاه مدت سبب درآمد‌زایی برای دولتی بشود ولی این افزایش موجبی برای توسعه یا دلیلی برای رفاه عمومی نیست. تنها نشان از بی‌برنامگی دولت است.

افزایش تعرفه بازدید از آرامگاه حافظ در روزهای نوروزی به میزان ۶ برابر (از ۵ هزار تومان به ۳۰ هزار تومان) شاید از نظر درآمد‌زایی برای دولت خوب باشد، ولی در این‌جا نتیجه عکس افزایش تعرفه گمرکی را داده است: مردم به درستی درک کرده‌اند که می‌توانند با پرداخت هر تعرفه‌ای، کرامت فرهنگ ایرانی را در مقابل معاندان با ایران‌گرایی حفظ کنند. نتیجه آن شده است که استقبال نوروزی از مقبره حافظ چندین برابر افزایش پیدا کرد. 

بازدید نوروزی امسال از آثار باستانی و نمادهای فرهنگی کشور مانند فضاهای تخت‌جمشید، حافظ، سعدی، یعقوب‌لیث (رادمان)، سعد‌آباد، و ... یک رفراندوم ملی بود تا مردمی که به زعم سردمداران حاکمیت دینی توان تشخیص را ندارند نشان دهند که مردم شریف ایران به خوبی تشخیص می‌دهند که انتخاب آنان استقرار یک حاکمیت ملی مبتنی بر پاسداشت  فرهنگ و تمدن ایرانی است. مردم نشان دادند که با هر هزینه‌ای که پرداخت کنند، حاضر نیستند امت و رعیت خوانده شوند. 

#ایران_بزرگ_آرمان_بزرگ_میخواهد 

۹ فروردین ۱۴۰۳ 

@paniranist_party

 
    
 
صفحه اصلی  بازگشت
 
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه 13 فروردين 1403